'Optochtje'& dino's !! - Reisverslag uit Jersey City, Verenigde Staten van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu 'Optochtje'& dino's !! - Reisverslag uit Jersey City, Verenigde Staten van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu

'Optochtje'& dino's !!

Blijf op de hoogte en volg Monique

19 Maart 2013 | Verenigde Staten, Jersey City

Joehoeee!

Dar war ich wieder! Inmiddels zit ik precies op de helft van mijn tijd in de US, en ik heb het nog steeds hartstikke naar mijn zin! Maar moet eerlijk toegeven dat ik af en toe wel snak naar een verse boterham met Hollandse kaas haha..
Afgelopen weekend ben ik wezen stappen in New York. Er was een 80s/90s party waar ik een kaartje voor had gekocht. Super gezellig en leuke mensen ontmoet, waaronder… Michael Jackson! Ik geloof dat hij uit z’n dood was opgestaan, want dit was hem gewoon! Jeetje wat leek die erop zeg! Verder hartstikke leuke avond gehad. Wat ik alleen wel vreemd blijf vinden aan New York is dat alles zo extreem vroeg begint en zo vroeg ook al leegloopt… The city that never sleeps, jaja..

En vandaag was het dan St. Patrick’s Day, met de bekende optocht door 5th avenue. Ik besloot een kijkje te gaan nemen, en heb me echt prima vermaakt! Drumbands, fanfares, politiekorpsen, brandweerlieden en de mariene, en natuurlijk de Ierse groepen inclusief doedelzakken en zo waren van de partij. Erg leuk om gezien te hebben, maar naar een tijdje was ik toch wel enorm verkleunt want het was behoorlijk koud vandaag, en het sneeuwde ook weer..

En zondag ben ik samen met Kiessey naar het American Museum of Natural History geweest, ook wel bekend van de film A night at the museum. Echt het gaafste, coolste, vetste, meest te gekke museum dat ik ooit heb gezien! En het hoogtepunt was zeker wel de dinosaurussen!! Woeeeh wat waren die cool! En enorm! Maar dat was niet het enigste in het museum.. ze hadden ook dingen van het sterrenstelsel zoals meteorieten maar ook heeeel veel dieren, echt van alles. Echt super gaaf en heel mooi gepresenteerd!

Dus ik heb zeker weer een aantal leuke dagen gehad in New York, en weer veel nieuwe dingetjes gezien en gedaan! On to the next!

Take care xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 04 Sept. 2011
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 17338

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 20 Mei 2013

New Jersey - New York

09 September 2011 - 13 April 2012

Johannesburg!

Landen bezocht: