Time to gooooo - Reisverslag uit Jersey City, Verenigde Staten van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu Time to gooooo - Reisverslag uit Jersey City, Verenigde Staten van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu

Time to gooooo

Blijf op de hoogte en volg Monique

20 Mei 2013 | Verenigde Staten, Jersey City

Koffers gepakt, kamertje schoongemaakt.. het is weer tijd om te gaan

De laatste weken zijn echt voorbij gevlogen dus besef nog niet helemaal dat ik morgen alweer in het vliegtuig naar huis zit.

Ik heb echt nog een super leuk laatste weekend gehad. Vrijdag lekker wezen stappen, en zaterdag ben ik naar Long Island gegaan om te gaan zeilen. Het weer zat niet helemaal mee maar ondanks dat was het echt suuuuuper leuk! Daarna lekker wezen eten bij een seafood restaurant om vervolgens nog een laatste keer te gaan stappen in Brooklyn. Super geslaagde dag! Zondag heb ik mijn koffer gepakt en mijn kamer schoongemaakt en ben daarna wezen uit eten met Kiessy en Danny bij een mega goeie italiaan in Little Italy. Het toetje was wel typisch Amerikaans, en heel bizar. Het heet s’mores, alleen dit was dan de pizza variant; dus een pizzabodem met nutela en gesmolten marshmallows.. Een plakkerige bedoeling maar super lekker!

Morgen ga ik nog even langs kantoor om met de directeur mijn scriptieperiode door te spreken en daarna ga ik meteen door naar het vliegveld. En vanaf dinsdag ben ik dan weer op Nederlandse bodem.

All in all, is het echt een super leuke ervaring geweest! Heb veel leuke en lieve mensen leren kennen waarvan ik helaas alweer afscheid heb moeten nemen. Het bedrijf waarvoor ik mijn scriptie schrijf is ook echt top! Ik heb het zeker heel erg naar mijn zin gehad, en ook heel veel waardering gekregen voor mijn werk. En daarnaast, is New York ook echt te gek!

Nou dit was dus mijn laatste updateje.. het einde van mijn reis  Op naar Nederland!

Take care xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Monique

Actief sinds 04 Sept. 2011
Verslag gelezen: 2058
Totaal aantal bezoekers 17323

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 20 Mei 2013

New Jersey - New York

09 September 2011 - 13 April 2012

Johannesburg!

Landen bezocht: