Joburg piercing & krokodil, zebra.. eten JAMMIE! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu Joburg piercing & krokodil, zebra.. eten JAMMIE! - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu

Joburg piercing & krokodil, zebra.. eten JAMMIE!

Door: moniqueschoofs

Blijf op de hoogte en volg Monique

09 November 2011 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Halloo lieve mensen!!

Tijdje geleden alweer.. En heb weer het een en ander te vertellen :)
Hoop dat jullie de nieuwe filmpjes en foto’s gezien hebben op facebook. Vooral ‘dat ene’ filmpje is erg grappig, al zeg ik het zelf. Als je deze al hebt gezien, weet je wel welke ik bedoel ;)

Nou laten we beginnen bij het begin, zoals het hoort.. We hebben inmiddels een nieuw huisgenootje, Misha, een erg aardige Nederlandse jongen. Afgelopen vrijdag waren we uitgenodigd voor een wijnproverij, wat veelbelovend zou zijn en waar we met z’n drieën heen zijn gegaan. Viel ’n beetje tegen want er waren niet veel mensen, maar ondanks dat waren de wijn en de hapjes erg lekker! Om onze avond feestelijk voor te zetten, besloten we naar Manhatten te gaan, wat daar om de hoek ligt. Ik kan deze avond het best omschrijven als grappig en bizar.. Laten we het daarbij houden haha!

Themba, onze artiestenmanager, had afgelopen zaterdag een evenementje georganiseerd waar artiesten konden optreden. Ook onze potentiële bands. Dit was erg leuk! De gitarist van de band Skin2Soul speelde zelfs gitaar met z’n tong, en ik meen het serieus, echt enorm goed!! I’m impressed!!

Afgelopen zondag een leuk dagje gehad. Gezellig met Maartje naar Rosebank Mall, een shopping mall met een hele leuke african craft market, waar je allerlei leuke, zelfgemaakte spulletjes kunt kopen. Maar voordat we aan het shoppen begonnen hebben we n gat laten boren in ons oor, onze JOBURG PIERCING!!! Ik weet niet hoe ik de plek uit moet leggen, maar dat zie je dan wel als ik terug kom. Lekker zo’n naald door je oor haha! Maar niet echt pijnlijk ofzo gelukkig. Na dit avontuurtje, zijn we begonnen aan het shoppen. Echt heeeel leuk die markt! Leuke dingetjes, en ook voor ’n leuk prijsje.. Zeker iets om terug te komen.

Een ander leuk dingetje, heeeeel leuk dingetje, gisteravond zijn we wezen uit eten bij Carnivore, een Afrikaans restaurant, 30 minuutjes rijden vanaf ons huisje. Echt ’n enorm leuke plek, heeeeeel mooi! En de service was perfect en het eten daar kwamen we natuurlijk voor, want daarvoor moet je naar Carnivore. Om….. Afrikaanse dieren te eten! Heb ’n aantal dingetjes geprobeerd zoals: KROKODIL, IMPALA, ZEBRA, KUDU en GEMBOK. Lekkah lekkah! Best lekker gewoon, proeft helemaal niet heel anders ofzo.. Alleen de krokodil viel n beetje tegen omdat het ’t vlees van de nek tot hoofd waar zo goed als geen vlees zit. Ik kreeg dus een blok vlees waar letterlijk een hap vlees aan zat. Maar ondanks dat wel lekker! Maar veruit m’n favoriet is toch echt impala. Super lekker mals! We moesten het gewoon een keer geprobeerd hebben hier en zo gezegd zo gedaan. Een zeer geslaagde avond!

Verder heb ik nog nieuwtjes.. We krijgen dit weekend ’n nieuw huisgenootje, onze enige echte Niels. De lieve schat die ons heeft geholpen met de auto en het huis komt ons vergezellen. Wordt een dolle boel!

En dan nog een spectaculair nieuwtje!!! SKYDIVEN staat op de planning,, wiehooeee! Wordt er nu al zenuwachtig van… Maar ga het gewoon doen! Aaaaaaaaah!

Verder wens ik iedereen een fijne week toe! Hier is het TE heet, 31 graden.. maar volgende week komt de afkoeling,, regen/ onweer/ storm Heerlijk! Uhum..

Nou superdoegggies!

Love

• 23 November 2011 - 14:35

Tessa:

Je loopt achter met je verhalen meid, ik ben benieuwd wat je afgelopen 2 weken weer beleefd hebt haha! xxxxxx