Let's catch a wave! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu Let's catch a wave! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu

Let's catch a wave!

Door: moniqueschoofs

Blijf op de hoogte en volg Monique

13 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hellooo people!!

How are u? Met mij gaat het toppie! Het aftellen is inmiddels al begonnen, voor mijn gevoel. Nog ruim 7 dagen werken en dan zit het er alweer op. 30 weken versleten..

Afgelopen paar dagen weer een aantal leuke dingetjes gedaan aangezien Vera, Maartje’s zusje op bezoek kwam! Natuurlijk de standaard toeristische dingetjes gedaan zoals de route naar Kaap de Goede Hoop, en Cape Point beklommen! Heel leuk! Beetje vermoeiend wel in de hete zon, maar wel erg gaaf!

Verder lekker wezen uit eten, uitgegaan en een lion park bezocht. Maar het hoogtepunt was toch echt het surfen!!

Stap 1: wetsuite aan.. Makkelijker gezegd dat gedaan, maar… mission accomplished! Daarna heeft juffrouw Lotte mij de kneepjes van het vak geleerd haha! En gaan met die banaan. Het water in, en knallend een paar golven pakken! Het klinkt waarschijnlijk allemaal heel leuk zo, maar zó makkelijk was het niet!! Ben geen verborgen talenten tegengekomen in ieder geval haha! Maar ik heb me zeker wel vermaakt! En toch nog een paar keer gestaan, al was het maar voor 2 seconden. Zeker een aanrader!

Verder staat er de komende 7 dagen werken op het menu! Maar daarna een welverdiende vakantie! Eerst zullen we de Garden Route waarna we vervolgens een paar daagjes terugkomen naar Kaapstad om vervolgens door te gaan naar Namibië. Looking forward!! Vanuit Namibië vliegen we direct door naar Jozi, ten minste.. ik en Maart. Hier hebben we nog 3 dagen volop meetings, en vliegen we vervolgens weer naar huis!!! Pfff wat gaat dat snel! Nu ik dit aan het typen ben, heb ik het gevoel alsof ik aankomend weekend als thuis aankom!

Nou nog even genieten van het zonnetje hier! Mijn kleurtje bijwerken zodat iedereen dadelijk lekker jaloers is in NL. haha! En lekker goedkoop uit eten gaan en uitgaan!! Nu kan het nog ;)

Tot snel!!

Love,
MQ

  • 18 Maart 2012 - 13:41

    Bart:

    Mootje! Veel plezier nog de laatste paar weken. En het welkomstcommite staat hier klaar :) x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Johannesburg!

Recente Reisverslagen:

11 April 2012

Namibia !!

11 April 2012

Viva la Garden Route!

13 Maart 2012

Let's catch a wave!

01 Maart 2012

Carnaval in Zuid-Afrika !!

03 Februari 2012

Hiep Hiep Hoera !!
Monique

Actief sinds 04 Sept. 2011
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 17360

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 20 Mei 2013

New Jersey - New York

09 September 2011 - 13 April 2012

Johannesburg!

Landen bezocht: