Carnaval in Zuid-Afrika !! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu Carnaval in Zuid-Afrika !! - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu

Carnaval in Zuid-Afrika !!

Door: moniqueschoofs

Blijf op de hoogte en volg Monique

01 Maart 2012 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Hii lieve mensen!!

Ik zit inmiddels alweer meer dan een maand in Kaapstad, wat vliegt de tijd voorbij! Heb het ook enorm naar mijn zin. Met stage gaat het prima, en ons leven daarnaast is ook top! Gezellig met z’n viertjes delen we een appartement, wat prima gaat! We maken er af en toe wel een zooitje van, maar dat ruimen we dan uiteraard ook weer op!

Ik heb de laatste weken veel leuke dingetjes gedaan, vooral op het gebied van stappen haha! Veel leuke clubs gezien, en leuke nieuwe mensen ontmoet. '

En…. Carnaval heb ik gelukkig ook nog ’n beetje mee mogen maken dit jaar! Want als Groesbeker, kun je dat eigenlijk niet missen natuurlijk. Maar wees gerust, ik heb mijn portie ook gehad. Wat minder heftig en lang als andere jaren, maar ik neem er toch genoegen mee. Zaterdag zijn we met een hele groep naar Tommy’s Bar geweest, een Nederlandse bar waar je normaal ook Nederlandse voetbalwedstrijden kunt kijken. Maar deze avond stond in het teken van: CARNAVAL!! Wiehoee..
Was echt een toppertje! Waren natuurlijk leuk verkleed, en gedroegen ons als gekken zoals dat hoort tijden de carnaval! De nodige biertjes genuttigd, en het tot de laatste uurtjes volgehouden! Top! Stiekem mis ik de Groesbeekse carnaval wel, maar dit maakt het wel ’n beetje goed. Ik kan nu in ieder geval zeggen dat heb gecarnavald in Zuid-Afrika, op z’n Groesbeeks!

Verder heb ik eigenlijk niet zoveel te vertellen, behalve dat het aftellen voor mijn gevoel al begonnen is. Over ongeveer 1 maand, is onze stage afgelopen, gaan we reizen, en vervolgens alweer naar huis.. Pff Time really flies when you are having fun!
En ik moet zeggen.. ik had dit nooit verwacht maar ben echt verliefd geworden op Kaapstad! Zou hier zo kunnen wonen! Prachtige omgeving, veel te doen, leuke mensen, en heerlijk weer! Wat wil je nog meer ?!

Nou ik schrijf snel weer wat.. Tot snel!

Love, MQ

  • 01 Maart 2012 - 14:03

    Sanne:

    Hee lieve mo! Goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt, maar beter ga je niet in Kaapstad wonen! moet ik je nog langer missen:(! haha xx San

  • 01 Maart 2012 - 17:07

    Jolanda:

    Goed om te horen dat je nog zo aan t genieten bent meis! ja tijd vliegt dus geniet nog maar volop van je tijd daar!! maarehh niet daar blijven wonen he ;) xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Kaapstad

Johannesburg!

Recente Reisverslagen:

11 April 2012

Namibia !!

11 April 2012

Viva la Garden Route!

13 Maart 2012

Let's catch a wave!

01 Maart 2012

Carnaval in Zuid-Afrika !!

03 Februari 2012

Hiep Hiep Hoera !!
Monique

Actief sinds 04 Sept. 2011
Verslag gelezen: 689
Totaal aantal bezoekers 17341

Voorgaande reizen:

12 Januari 2013 - 20 Mei 2013

New Jersey - New York

09 September 2011 - 13 April 2012

Johannesburg!

Landen bezocht: