Lekkah Braaie - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu Lekkah Braaie - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Monique Schoofs - WaarBenJij.nu

Lekkah Braaie

Door: moniqueschoofs

Blijf op de hoogte en volg Monique

21 September 2011 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Hellauuu!

Nou hier weer een updateje! Tot nu toe hou ik het nog prima bij haha;) Doe mn best om er zo mee door te gaan!

Nou afgelopen zondag hebben we een gezellig aantal mensen uitgenodigd om bij ons thuis een braai te houden (bbq). Allerlei nationaliteiten waren aanwezig: Duits, Amerikaans, Brits, Zuid-Afrikaans en niet te vergeten……. NEDERLANDS! Heel erg gezellig was het. Lekker vlees, salades. Allemaal zelf bereidt en gebraden op de braai;) Zeer geslaagde middag/ avond!

Toen was het maandag, onze eerste stagedag, liep wat anders dan gehoopt. Het is inmiddels woensdag en we hebben nog geen definitief antwoord gehoord. Voor de mensen die hier wat hebben gemist, we moeten van school een hosting company hebben in Johannesburg die ons begeleiding geeft, anders wordt de stage niet goedgekeurd.. Nou en die hebben we dus nog niet.. We zijn er tot nu toe elke dag na toe gegaan, en blijven hier ook mee doorgaan want dit schijnt de manier te zijn hier om iets te regelen zeg maar. Nou fingers crossed!

Gisteravond hebben we wel weer wat meegemaakt. Na gezellig te hebben gegeten met z’n drietjes, ik, maart en stefan, besloten we om rummikub te gaan spelen. Erg cool haha, niet dus..! Die avond hadden we ook erg serieuze gesprekken, beetje eng af en toe.. en opeens BAM licht uit. Hele buurt lag plat! Nergens kaarsen of iets te vinden.. Super eng was dat! Nou ik en Maartje zaten als ’n stel gekken aan Stefan vast geplakt..durfden geen kant meer op. Als we ergens tegenaan liepen ofzo schreeuwde de hele buurt bij elkaar! Alles pikkedonker.. Want om 6uur is het hier echt al pikzwart. Nou de stroom viel uit rond half 11, toen zijn we maar in bed gooische vrouwen gaan kijken totdat de laptop ermee ophield en toen zijn we gaan slapen. De schoonmaakster, Cynthia, vertelde ons dat ze om half 3 wakker schrok vannacht omdat de tv opeens super hard aanging. De electriteit was weer terug!!! YEAHhh! Het scheelt dat het hier best normaal is maarja toch best ’n beetje creapy..

Ooohja en ik hem mn haar gister afgeknipt! Stefan had me al gewaarschuwd dat ik er voor op moest passen dat ik niet op een jongen ging lijken hahah! En mensen, ik kan jullie gerust stellen, lijk nog steeds op een echte lady! Maar dan met een korter koppie. Nou wel lekker hier eigenlijk met dat weer! Nog geen foto’s hiervan maar die komen er vanzelf wel op facebook.

See ya!
Love

• 21 September 2011 - 14:05

Tessa:

De haren van moontje zijn kei leuk, wel even wennen haha!
    Veel plezier nog meisje

• 21 September 2011 - 21:03

Jamy:

woooww, ik ben benieuwd naar je haren!!!!! volgens mij is dat super vet !!!

foto!!!!!

hele dikke kis!

• 26 September 2011 - 16:49

Jolanda:

spannende verhalen weer! ±d en ben benieuwd naar je nieuwe hairdo!